Bemanningsansvarlig/-koordinator

Sykehuspartner HF er Nordens største leverandør av fellestjenester til sykehus. Vi leverer IKT-, prosjekt-, lønns- og personaltjenester til sykehusene i Helse Sør-Øst. Vi forvalter og drifter et av Nord-Europas største og mest avanserte IKT-miljøer med over 70.000 brukere og ulike sentrale og lokale IKT-løsninger som understøtter et mangfold av arbeidsprosesser i pasientbehandlingen. Helseteknologi er i rivende utvikling og er meget sentralt for en bærekraftig spesialisthelsetjeneste. Sykehuspartner har ca. 1400 ansatte og har hovedkontor i Drammen, samt avdelingskontorer i Oslo, Grimstad, Porsgrunn, Østfold og Innlandet.

 

Sykehuspartner – en partner for helsetjenester i utvikling.


Virksomhetsområde Plan og styring har som hovedoppgave å planlegge, bemanne og styre Sykehuspartners leveranser fra de kommer inn til de er levert, samt bemanne Helse Sør-Øst sine regionale prosjekter for utvikling av IKT. I tillegg er virksomhetsområdet ansvarlig for kontrakt- og leverandørstyring samt verktøy og prosess.

Seksjon Ressursplanlegging har ansvar for å bemanne prosjekter og leveranser gjennom avtaler med Sykehuspartner linjeorganisasjon og konsulenter på rammeavtaler. Seksjonen har nå fått utvidet ansvarsområde, og skal bygge opp og implementere rutiner for å sikre kompetanse fra øvrige helseforetak i regionen og fra systemleverandører. I den forbindelse søker vi 1-2 medarbeidere for oppbygging, etablering og forvaltning av ny tjeneste. Du vil arbeide i tett dialog med prosjekt- og programledere, ledere og ansatte på helseforetakene og leverandører. Du vil være en del av et team med dyktige og engasjerte medarbeidere, og du vil få en variert og interessant arbeidshverdag i en spennende og kompleks organisasjon.

Sykehuspartner er på en omfattende endringsreise, og det er viktig at du er forberedt på at oppgaver og ansvar kan endre seg, og at du er villig til å bidra der det trengs.

Vi tilbyr

En utfordrende stilling i et spennende fagmiljø med dyktige kollegaer
Mulighet til å bidra til å bygge opp en ny tjeneste
Interessante og varierte arbeidsoppgaver
Gode forsikrings- og pensjonsvilkår
Fleksible arbeidstidsordninger
Et trivelig arbeidsmiljø i stadig utvikling


Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren ber om å ikke bli oppført på den offentlige søkerlista. Dersom anmodningen ikke tas til følge, vil søker bli informert, jf. offentlighetslovens §25.

Kvalifikasjoner

Høyskoleutdanning, gjerne innenfor administrasjon og ledelse
Gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsevner
Erfaring fra administrativt arbeid
Må beherske norsk skriftlig og muntlig, engelsk kan også bli aktuelt
Relevant erfaring kan kompensere for kravet til utdanning

Personlige egenskaper

Vi søker etter deg som er god til å bygge relasjoner og som jobber godt både selvstendig og i team. Du må være serviceinnstilt, nøyaktig og ryddig, løsningsorientert, proaktiv, initiativrik, endringsorientert og ansvarsbevisst. Og du jobber hele tiden med kunden i fokus.

Stillingsbrøk

100

Søknadsfrist: 30.09.2018

Arbeidssted: Oslo

Arbeidsgiver:
Ressursplanlegging
Hoffsveien 1D
0275 Oslo

Kontaktperson:
Monica Gerhardsen
monger@sykehuspartner.no
Tlf: 41078650

Søk på stillingen

Developed by Aplia - Powered by eZ PublishInformasjonskapsler