Ansvarlig for innleie av konsulenter

Sykehuspartner HF gjennomgår store og spennende omstillinger på vei mot nytt målbilde, og det er inngått avtale med ekstern partner for drift av noen av våre tjenester.

Virksomhetsområde Plan og styring har som hovedoppgave å planlegge, bemanne og styre Sykehuspartners tjenesteleveranser fra de kommer inn til de er levert, samt bemanne Helse Sør-øst sitt program for utvikling av IKT, Digital fornying. I tillegg er avdelingen ansvarlig for kontrakt- og leverandørstyring, verktøy og prosess.

Seksjon Ressursplanlegging har ansvar for å sikre kompetanse til planlagte leveranser gjennom avtaler med Sykehuspartner linjeorganisasjon og anskaffelse av konsulenter på rammeavtaler. En av våre dyktige medarbeidere skal ut i svangerskapspermisjon og vi søker derfor etter en vikar i perioden 1. mai 2017 tom. 31. august 2018 for arbeid med anskaffelse av konsulenter. Du vil arbeide i tett dialog med prosjektledere og linjeledere, og være en del av et team som arbeider tett sammen. Du vil få en variert og spennende arbeidshverdag, og en sentral rolle i organisasjonen.

Sykehuspartner er på en omfattende endringsreise, og det er viktig at personen som ansettes er forberedt på at oppgaver og ansvar kan endre seg, og er villig til å bidra der det trengs.

Vi tilbyr

En utfordrende stilling i et spennende fagmiljø med dyktige kollegaer
Interessante og varierte arbeidsoppgaver
Gode forsikrings- og pensjonsvilkår
Fleksible arbeidstidsordninger
Opplæring vil bli gitt
Et trivelig arbeidsmiljø i stadig utvikling

Kvalifikasjoner

Høyskoleutdanning, gjerne innen innkjøp og anskaffelser
God kunnskap om regelverk for offentlige anskaffelser samt erfaring fra arbeid med offentlige anskaffelser
Gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsevner
Må beherske norsk skriftlig og muntlig, engelsk kan også bli aktuelt
Relevant erfaring kan kompensere for kravet til utdanning

Personlige egenskaper

Vi søker etter deg som er god til å bygge relasjoner og som jobber godt både selvstendig og i team. Du må være serviceinnstilt, nøyaktig og ryddig, løsningsorientert, proaktiv, initiativrik, endringsorientert og ansvarsbevisst. Og du jobber hele tiden med kunden i fokus.

Søknadsfrist: 01.01.1970

Arbeidssted: Oslo

Arbeidsgiver:
Ressursplanlegging
0275 Oslo

Kontaktperson:
Monica Gerhardsen
Tlf: 41078650

Søk på stillingen

Developed by Aplia - Powered by eZ PublishInformasjonskapsler