Applikasjonsforvalter



Sykehuspartner – en partner for helsetjenester i utvikling

Sykehuspartner HF leverer tjenester innen IKT, prosjekt, logistikk og HR til alle sykehusene i Helse Sør-Øst og eies av det regionale helseforetaket Helse Sør-Øst. 

Sykehuspartner forvalter og drifter et av Nord-Europas største og mest avanserte IKT-miljøer med over 80.000 brukere og ulike sentrale og lokale IKT-løsninger som understøtter et mangfold av arbeidsprosesser i pasientbehandlingen. Helseteknologi er i rivende utvikling og er meget sentralt for en bærekraftig spesialisthelsetjeneste.  Sykehuspartner hadde en omsetning i 2018 på 3,6 milliarder kroner og har ca 1500 medarbeidere ansatte på følgende lokasjoner: Oslo/Skøyen, Drammen, Grimstad, Porsgrunn, Fredrikstad, Gjøvik, Hamar, Lillehammer og Tynset.

Sykehuspartner er miljøsertifisert.

 Sykehuspartner er opptatt av mangfold, vi oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke uavhengig av for eksempel alder, kjønn, funksjonshemming, «hull i CV», nasjonal eller etnisk bakgrunn.


Seksjonen består av ca. 20 ansatte og er ansvarlige for applikasjonsforvaltning og brukerstøtte innenfor området ressursstyring for helseforetakene i Helse SørØst.
Applikasjonsforvalter skal bistå med operativ utførelse av applikasjonsforvaltning og brukerstøtte.

Vi tilbyr

  • Arbeidsoppgaver i skjæringspunktet mellom system, organisasjon og brukere
  • Godt arbeidsmiljø som preges av godt samarbeid og høy grad av selvstendig ansvar
  • Faglig utfordrende oppgaver
  • Kontinuerlig forbedringsfokus (LEAN)
  • Gode utviklingsmuligheter
  • Gode forsikrings- og pensjonsvilkår
  • Fleksible arbeidstidsordninger
  • Sentral beliggenhet av Sykehuspartners lokasjoner

Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren ber om å ikke bli oppført på den offentlige søkerlista. Dersom anmodningen ikke tas til følge, vil søker bli informert, jf. offentlighetslovens §25.

Kvalifikasjoner

  • God kjennskap til GAT eller tilsvarende systemer
  • Gode grunnleggende IT ferdigheter (bla. saksbehandlingssystem, MS Office)
  • God forretningsforståelse- gjerne erfaring fra helsevesenet
  • Kjennskap til lov- og avtaleverk innen for arbeidstidsbestemmelser
  • Erfaring fra arbeidstidsplanlegging og ressursstyring

Personlige egenskaper

  • Kunde- og serviceorientert
  • Selvstendig
  • God gjennomføringsevne
  • Gode kommunikasjonsferdigheter
  • Evne til å koordinere
  • Endringsdyktig
  • Ta ansvar utover egne oppgaver ved behov
  • Evne til å arbeide i team
  • Evne til å opptre rolig i stressede situasjoner
  • Proaktiv
  • Strukturert

Stillingsbrøk

100

Søknadsfrist: 05.03.2020

Arbeidssted: Drammen

Arbeidsgiver:
Regional Ressursstyring, Sykehuspartner HF
Grønland 34
3045 Drammen

Kontaktperson:
Marianne Bye
byemar@sykehusapartner.no
Tlf: 41160740

Søk på stillingen

Developed by Aplia - Powered by eZ PublishInformasjonskapsler