Applikasjonsforvalter

Sykehuspartner HF er Nordens største leverandør av fellestjenester til sykehus. Vi leverer IKT-, prosjekt-, lønns- og personaltjenester til sykehusene i Helse Sør-Øst. Vi forvalter og drifter et av Nord-Europas største og mest avanserte IKT-miljøer med over 70.000 brukere og ulike sentrale og lokale IKT-løsninger som understøtter et mangfold av arbeidsprosesser i pasientbehandlingen. Helseteknologi er i rivende utvikling og er meget sentralt for en bærekraftig spesialisthelsetjeneste. Sykehuspartner har ca. 1400 ansatte og har hovedkontor i Drammen, samt avdelingskontorer i Oslo, Grimstad, Porsgrunn, Østfold og Innlandet.

 

Sykehuspartner – en partner for helsetjenester i utvikling.


Vi søker deg som ønsker å påvirke arbeidshverdagen til sykehusansatte ved å gi dem god service og stabile grunnleggende IKT-løsninger, som understøtter sikkerheten og sørger for en effektiv arbeidshverdag. Du er nysgjerrig, kunnskapsrik og trives i dialog med både brukere, brukerservice, Tjenesteansvarlige, sikkerhetsressurser og teknikere. Vil du være med på å sørge for at helsepersonell får bruke mer tid på pasientbehandling?

Vi søker en forvalter som ønsker å jobbe med sakshåndtering, feilsøking, oppgraderinger, utrulling og kundedialog innenfor et viktig område. Vi har ansvaret for en rekke lisensierte kontorstøtteverktøy (f.eks. MS Office, Outlook, Skype og en rekke Adobe-produkter) og basisinstallasjoner (Java, MS .NET, IE, Chrome m.m.) på regionens ca. 60.000 arbeidsstasjoner. Flere av applikasjonene bærer preg av mange avhengigheter, mens andre kan utgjøre en stor sikkerhetsrisiko om de ikke er oppgradert. Dette er et stort og viktig område og vi har behov for å styrke vårt team. Oppgavene vil i hovedsak være knyttet til de nevnte applikasjonene, men det kan også tilkomme oppgaver knyttet til andre applikasjoner som forvaltes i enheten.

Stillingen tilhører enheten Publisering- og dokumentasjonsverktøy under seksjon for Administrative applikasjoner som i dag består av ca. 30 ansatte. Enheten har det operative ansvaret for en portefølje med en rekke applikasjoner innenfor ikke-medisinske støttetjenester. Dette gjelder blant annet applikasjoner innenfor kvalitet/forbedring, kontorstøtte, arkiv, publisering, samhandling og deling.

Ønsker du en stilling med høy grad av selvstendighet, ansvar, men tidvis travle dager? Er du initiativrik, opptatt av å finne gode løsninger og ønsker å hjelpe brukere til en smidig og effektiv arbeidshverdag? Ønsker du en faglig utfordrende og meningsfylt jobb i en av Nordens største IKT-bedrifter, en virksomhet med et viktig samfunnsoppdrag? Da oppfordrer vi deg til å søke på denne stillingen!

Vi tilbyr

En utfordrende stilling i en samfunnsnyttig bransje hos en av Norges største IKT-bedrifter
Arbeidsoppgaver i skjæringspunktet mellom system, organisasjon og brukere
Godt arbeidsmiljø som preges av samarbeid, høy kompetanse og høy grad av selvstendig ansvar
Hyggelige og engasjerte kollegaer i et uformelt og trivelig miljø
Varierte og utfordrende arbeidsoppgaver
Høyt fokus på kvalitet og kompetanseutvikling gjennom kurs/etterutdannelse og fagseminarer
Konkurransedyktige betingelser
Gode forsikrings- og pensjonsvilkår
Fleksible arbeidstidsordninger
Mulighet til å jobbe hjemmefra ved behov
Gode offentlige kommunikasjonsmuligheter til våre lokasjoner


Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren ber om å ikke bli oppført på den offentlige søkerlista. Dersom anmodningen ikke tas til følge, vil søker bli informert, jf. offentlighetslovens §25.

Kvalifikasjoner

God teknisk forståelse forutsettes
Erfaring fra kundesenterarbeid
Erfaring og god forståelse for klientprogramvare, basisinstallasjoner og distribusjonsmekanismer
God kjennskap til MS Office, Outlook, Skype og Adobe applikasjoner (Photoshop, Premiere, Captivate, InDesign, Acrobat med en rekke flere)
Kjennskap til pakking og klientdistribusjon?
Prosessforståelse og kjennskap til ITIL-rammeverket vil bli vektlagt
Erfaring med applikasjonsforvaltning og rådgivning
Gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsevner både norsk og engelsk.
Høyskoleutdannelse (IKT BSc eller tilsvarende)
Nyutdannede oppfordres til å søke

Personlige egenskaper

Kundeorientert, ansvarsbevisst og serviceinnstilt
Utadvendt og trives i dialog med både brukere og tekniske ressurser
Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
Gode skriftlige og muntlige fremstillingsevne
Strukturert og selvstendig
Utholdenhet i utfordrende saker og evne til å dykke dypt i problemstillinger
Evne til å arbeide selvstendig og i team.
Personlig egnethet for stillingen vil bli vektlagt

Stillingsbrøk

100

Søknadsfrist: 17.12.2018

Arbeidssted: Porsgrunn

Arbeidsgiver:
Publiserings-og dokumentasjonsverktøy
Dokkveien 10
3920 Porsgrunn

Kontaktperson:
Monika Fundingsrud
Tlf: 93067209

Søk på stillingen

Developed by Aplia - Powered by eZ PublishInformasjonskapsler