Er du den som ønsker å være en viktig bidragsyter i driften av kontoret vårt på Hamar?

Velg en jobb der du får utfordret deg selv, ved å løse utfordringer for andre. Vi sikrer finansiering av velferdssamfunnet ved å sørge for at alle bidrar med det de skal. Vi gjør det på vegne av fellesskapet, fordi velferden er noe som kommer alle til gode. Tilliten folk har til oss er høy, og den jobber vi hver dag for å fortjene. Vi består av et direktorat, seks divisjoner som har landsdekkende ansvar, og viktigst av alt: litt over 7000 engasjerte ansatte som er stolte av arbeidsplassen sin. Vil du bli enda bedre kjent med oss og alt vi holder på med? Les mer på skatteetaten.no

Seksjon Eiendom, er en av fire seksjoner i avdelingen Administrative Tjenester. Eiendom er ansvarlig for alle Skatteetatens 61 eiendommer. Seksjonen har 74 ansatte og er organisert i to faggrupper: Eiendomsforvaltning som har operativt ansvar for leieavtalene, oppfølging av gårdeiere, og tre eiendomsgrupper som har ansvaret for drift av kontorene, de stedlige servicetjenestene og for håndtering og feilretting av IT/AV utstyr. Vår oppgave er å bygge opp under kjerneproduksjonen, og bidra til at ansatte i etaten har en god arbeidsplass å være på.

Seksjonen har ambisjoner om å ytterligere forbedre sine tjenester og vi er ute etter deg som har en genuin serviceholdning og et sterkt ønske om å lykkes. Som medarbeider hos oss vil du ha utstrakt kundekontakt og du må trives med å være i tilbyderrollen. Sammen med dyktige kollegaer skal du betjene ansatte på kontoret, samt at du også bistår med servicetjenester på kontorer hvor seksjonen ikke har en fast stedlig tilstedeværelse. Det blir noe reising, spesielt i forbindelse med flyttinger, nyetableringer og avvikling av kontorer. Det stilles store krav til serviceholdning, kvalitet og effektivitet i oppgaveløsningen. 

Vi tilbyr

Høres det givende ut å jobbe et sted med varierte og spennende arbeidsoppgaver? Da tror vi du vil trives hos oss! Du får jobbe tverrfaglig med kollegaer fra andre fagområder, og med store muligheter til å planlegge egen arbeidsdag.

Fast arbeidssted på Hamar, men ansvarsområdet inkluderer også deler av Innlandet, og det vil i perioder være aktuelt å bistå på Skatteetatens øvrige kontorer. Stillingen er fast, og vi ønsker i utgangspunktet å tilsette i 100% stilling. Vi vil imidlertid også vurdere gode kandidater som kan jobbe minimum 50%. Hvis deltid er det aktuelle alternativet, er det ikke mulig å avtale faste fri/jobbdager. Bemanningsløsningen blir til enhver tid satt ut fra arbeidstrykket i gruppen.

Arbeidsmiljøet er godt og medarbeidertilfredsheten er høy i vår gruppe, og vi er flinke til å hjelpe og støtte hverandre.

Du blir ansatt som førstekonsulent med en årslønn fra kr. 485 800 – kr. 517 600, avhengig av kvalifikasjonene dine. De første seks månedene regnes som prøvetid.
Vi ber om at vitnemål og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden.

Verdt å merke seg før du søker

Vi er på jobb for alle og skal være et godt sted å jobbe for alle. Likeverd, likestilling og mangfold er en del av kulturen vår og vi har nulltoleranse for diskriminerende praksis og oppførsel. Har du hull i CV-en din, funksjonsnedsettelse eller innvandrerbakgrunn vil vi oppfordre deg til å krysse av for dette når du søker stillingen hos oss. Det gir deg mulighet for å få positiv særbehandling. Vi kaller alltid inn minst én kvalifisert kandidat fra hver av disse gruppene til intervju.

Når du søker jobb hos oss, vil navnet ditt stå på en offentlig søkerliste. Det er mulig å be om å bli unntatt denne søkerlisten. Da må du i så fall begrunne hvorfor du ønsker det, og vi tar deretter stilling til om vi kan innvilge ønsket ditt. Kan vi ikke det, hører du selvsagt fra oss. 

Kvalifikasjoner

  • utdanning på videregående nivå
  • fordel med utdanning innen IT og/eller eiendomsdrift
  • førerkort klasse B
  • god muntlig og skriftlig fremstillingsevne
  • må være i normalt god fysisk form
  • fordel med erfaring fra prosess- og prosjektarbeid
  • god teknisk forståelse
  • fordel med erfaring fra ett eller flere av følgende fagområder:
    veiledning og feilretting av IT og AV- utstyr, drift av sikkerhetssystem og generell erfaring fra servicevirksomhet

Personlige egenskaper

  • du har gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
  • du tar ansvar og jobber strukturert, kan håndtere mange "baller i lufta" samtidig.
  • du er fleksibel og har en høy servicemoral
  • du er selvgående og evner å se forbedringspunkter der mange er tilfreds
  • du er engasjert og nysgjerrig og ser etter smarte løsninger

Personlige egenskaper vil tillegges vekt i vurderingen

Stillingsbrøk

100

Søknadsfrist: 11.12.2022

Arbeidssted: Hamar

Arbeidsgiver:
Administrative tjenester, Skatteetaten
Torggata 44
2317 Hamar

Kontaktperson:
Knut-Erik Sandin
Tlf: 90142400

Søk på stillingen

Developed by Aplia - Powered by eZ PublishInformasjonskapsler