ERP systemforvalter – Teknisk og integrasjon

Sykehuspartner er Nordens største leverandør av fellestjenester til sykehus. Vi betjener helseforetakene i Helse Sør-Øst med IKT, prosjekttjenester,  lønn og personal. Ved å kombinere kunnskap om helsesektoren med teknologikompetanse utvikler vi fremtidsrettede og effektive løsninger som bidrar til at 80.000 helsearbeidere får frigitt tid og ressurser til behandling av pasienter. Vi jobber målrettet innen tre fokusområder: Leveransekraft, verdi for kunden og best på helseteknologi. Slik strekker vi oss mot vår visjon:
En partner for helsetjenester i utvikling

Det innføres en felles regional økonomi-og logistikkløsning for alle foretak i Helse Sør-Øst. I den forbindelse bygger Sykehuspartner opp et applikasjonsforvaltningsmiljø som har som mål å bli helse-Norges fremste kompetansesenter innen økonomi, regnskap, innkjøp og logistikk.

Vi søker ERP systemforvalter innenfor området teknisk og integrasjon som har økonomi-, regnskap-, innkjøp-, logistikk- og IT-teknisk kompetanse helst i kombinasjon med erfaring fra Oracle E-Business Suite. Riktig kandidat blir en del av et team på 12 engasjerte medarbeidere som gleder seg til å gå på jobb. Du vil bli stilt overfor varierte problemstillinger med mulighet til å påvirke og forme en enhet under oppbygging. Nøkkelen for at vi skal lykkes er å forstå helseforetakenes behov, og derigjennom utvikle og forvalte en regional ERP-løsning som møter dagens og fremtidens krav i Helse Sør-Øst.

Vi tilbyr

Faglig utfordrende oppgaver i Norges største fellestjenesteleverandør
Arbeidsoppgaver i skjæringspunktet mellom system, organisasjon og brukere
Godt arbeidsmiljø som preges av samarbeid og høy grad av selvstendig ansvar
Gode forsikrings- og pensjonsvilkår
Fleksible arbeidstidsordninger

Kvalifikasjoner

Konsulent eller superbruker for ERP system
Erfaring og god forståelse for ERP økonomi- og logistikksystemer som f.eks. Oracle eBusiness Suite, SAP, Agresso, IFS, etc
Erfaring med Oracle eBusiness Suite, database, BI-løsninger og SQL/PLSQL er en fordel, men ingen betingelse
Gode SQL kunnskaper
Prosessforståelse
Forretningsforståelse
Erfaring med applikasjonsforvaltning
Kunnskap om ITIL rammeverk
Utdannelse innen IT Teknisk retning, Innkjøp og logistikk eller administrasjon og ledelse

Personlige egenskaper

Gode evner til å sette seg inn i forretningsprosesser og systemfunksjonalitet
Strukturert, analytisk og ha god arbeidskapasitet
Flink til å kommunisere både skriftlig og muntlig
Evne til å motivere andre
Du trives med å samhandle på mange plan, med mange parter, samtidig
Personlig egnethet vil bli vektlagt

Stillingsbrøk

100

Søknadsfrist: 31.12.2017

Arbeidssted: Drammen

Arbeidsgiver:

3045 Drammen

Kontaktperson:
Mona Leitås
Tlf: 99469843

Søk på stillingen

Developed by Aplia - Powered by eZ PublishInformasjonskapsler