Har du lyst på jobb i Norges beste kundesenter?

Trigges du av teknologi? Liker du å snakke med kunder? Elsker du å løse IT-problemer? Fungerer du best når du har travle dager? Bidrar du positivt til arbeidsmiljøet? Da skal du søke på denne jobben!

Norsk Helsenett søker serviceinnstilte kundekonsulenter til vår førstelinjesupport i Oslo. Teamet består av 15 medarbeidere som hver dag engasjerer seg i kundenes behov og utfordringer. Som kundekonsulent vil du gå inn i en spennende stilling hvor ny teknologi og nye løsninger implementeres fortløpende. Du kommer til å jobbe med våre kunder i helseforvaltningen og bidra til målet om å løse flest mulig henvendelser i førstelinje.

Vi ønsker oss mangfold og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater med ulik utdanning, arbeids- og livserfaring til å søke jobb hos oss.

Arbeidsoppgaver

  • Besvare henvendelser per telefon, e-post og i kundeportalen
  • Kundebehandling og brukerstøtte
  • Feilsøking og problemløsning
  • Brukeradministrasjon og tilgangsstyring i ulike applikasjoner
  • Utarbeide rutinebeskrivelser, dokumentasjon og brukerveiledninger

Kvalifikasjoner

  • Relevant IT-utdannelse, minimum IKT-fagbrev. Lang og relevant erfaring kan kompensere for manglende formell utdanning
  • Erfaring med førstelinjesupport fra et større IT-miljø
  • Erfaring med feilsøking og feilretting
  • ITIL-sertifisering eller relevant arbeidserfaring med arbeidsmetodikken
  • Flytende norsk, både muntlig og skriftlig, Arbeidsspråket er norsk.
  • Behersker engelsk, både muntlig og skriftlig

Personlige egenskaper

  • Tilegner deg ny kunnskap raskt
  • Strukturert og løsningsorientert
  • Effektiv og trives i en hektisk hverdag
  • Endringsvillig
  • Flink til å samarbeide med kolleger, kunder og leverandører
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Vi tilbyr

  • En spennende stilling innenfor et fagfelt med stor samfunnsbetydning og stor offentlig interesse
  • Et godt arbeidsmiljø med kompetente og hyggelige kolleger
  • Gode muligheter for faglig og personlig utvikling
  • Kontorplass i fine og nye lokaler på Skøyen
  • Konkurransedyktige betingelser
  • God pensjonsordning

Vi gjør oppmerksom på at i henhold til offentleglova, kan opplysninger om søkeren bli offentliggjort selv om søkeren har anmodet om ikke å bli oppført på søkerlisten.

Kontaktinfo: Sissel Wethe Evenrød, seksjonsleder kundestøtte tlf.: 997 35 096 eller Levard Olsen, HR-rådgiver tlf.: 480 23 407

Norsk Helsenett er et statsforetak etablert og eid av Helse- og omsorgsdepartementet. Vår oppgave er å utvikle, forvalte og drifte nasjonale e-helseløsninger og infrastruktur. Vi sørger for sikker samhandling i helsesektoren. Kort sagt– vi knytter Helse-Norge sammen. Norsk Helsenett leverer også administrative tjenester innen anskaffelser, arkiv og IKT for etatene i helseforvaltningen.

Blant våre kunder er alle helseforetakene og de private sykehusene, alle landets kommuner, alle fastleger og en rekke andre helseaktører og ulike tredjepartsleverandører. Vi er i dag om lag 650 ansatte, og har hovedkontor i Trondheim og avdelingskontor i Tromsø og Oslo. Les mer om oss på vår hjemmeside.

Søknadsfrist: 01.06.2020

Arbeidssted: Oslo

Arbeidsgiver:
Norsk Helsenett SF

Kontaktperson:
Sissel Wethe Evenrød, seksjonsleder kundestøtte
Tlf: 997 35 096

Søk på stillingen

Developed by Aplia - Powered by eZ PublishInformasjonskapsler