IKT-konsulent til varierte og utfordrende supportoppgaver

Sykehuspartner er Nordens største leverandør av fellestjenester til sykehus. Vi leverer IKT-, prosjekt-, lønns- og personaltjenester til sykehusene i Helse Sør-Øst, som gjør dem i stand til å gi nødvendig behandling til ca 2,9 millioner mennesker i regionen. Vi sørger for at utstyret helsepersonell er avhengige av fungerer som det skal, og at informasjon om pasientene er tilgjengelig for dem som trenger den når de trenger den – og ingen andre. Og det er livsviktig at vi lykkes. Sykehuspartner – en partner for helsetjenester i utvikling.

Er du engasjert, serviceinnstilt og har god IKT-kompetanse?

Brukerservice i Sykehuspartner søker nå etter kompetente kandidater for spennende stilling, faste og vikariat. Vår viktigste oppgave er å håndtere spørsmål og henvendelser om IKT fra brukerne på sykehusene i Helse Sør-Øst, og følge opp sakene til de er løst.

Brukerservice har fokus på kompetansebygging, variasjon i arbeidshverdagen og nærhet til kunden. Vi skal levere den beste brukeropplevelsen og jobber for å løse flest mulig henvendelser ved første kontakt med brukeren. En arbeidshverdag i Brukerservice består i hovedsak av å løse saker i dialog med brukerne på telefon (1.linje), men vi håndterer også skriftlige henvendelser.
For å trives hos oss må du ha utpreget serviceinnstilling, god muntlig og skriftlig framstillingsevne, relevant IKT-kompetanse, samt evnen til raskt å sette deg inn i nye problemstillinger og brukerens situasjon.

Vi har 4 faste stillinger ledig og også mulighet for lengre vikariat.
Vi kan love deg et inkluderende arbeidsmiljø, hyggelige kollegaer og en mulighet til å utvikle kompetansen din i flere ulike retninger. Velkommen til oss!

Vi tilbyr

Viktige arbeidsoppgaver i en samfunnsnyttig bransje.
Fantastiske kolleger!
Gode muligheter for egenutvikling.
Gode forsikrings- og pensjonsvilkår


Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren ber om å ikke bli oppført på den offentlige søkerlista. Dersom anmodningen ikke tas til følge, vil søker bli informert, jf. offentlighetslovens §25.

Kvalifikasjoner

Praksis og referanser fra serviceyrker og kundebehandling er en fordel
God og generell kunnskap om IKT-utstyr og IKT-systemer, herunder kunnskap om og erfaring innen Windows-plattformen (klient og server), produktporteføljen til Microsoft og Citrix.
Erfaring fra helsesektoren er en fordel.
Ønskelig med kjennskap til ITIL

Personlige egenskaper

Utpreget serviceinnstilling.
Endringsvillig.
Løsningsorientert og fleksibel.
God samarbeidsevne og arbeidskapasitet.
Kunne takle en til tider stressende arbeidsdag uten å miste serviceinnstillingen
God skriftlig og muntlig fremstillingsevne, må beherske norsk flytende, skriftlig og muntlig.
Systematisk og strukturert.

Stillingsbrøk

100

Søknadsfrist: 30.04.2018

Arbeidssted: Grimstad

Arbeidsgiver:

Jon Lilletunsvei 1
4879 Grimstad

Kontaktperson:
Kim Solberg
Tlf: 97798530

Søk på stillingen

Developed by Aplia - Powered by eZ PublishInformasjonskapsler