Konsulent HR Lønn



Sykehuspartner – en partner for helsetjenester i utvikling

Sykehuspartner HF leverer tjenester innen IKT, prosjekt, logistikk og HR til alle sykehusene i Helse Sør-Øst og eies av det regionale helseforetaket Helse Sør-Øst. 

Sykehuspartner forvalter og drifter et av Nord-Europas største og mest avanserte IKT-miljøer med over 80.000 brukere og ulike sentrale og lokale IKT-løsninger som understøtter et mangfold av arbeidsprosesser i pasientbehandlingen. Helseteknologi er i rivende utvikling og er meget sentralt for en bærekraftig spesialisthelsetjeneste.  Sykehuspartner hadde en omsetning i 2019 på 4,7 milliarder kroner og har ca 1500 medarbeidere ansatte på følgende lokasjoner: Oslo/Skøyen, Drammen, Grimstad, Porsgrunn, Fredrikstad, Gjøvik, Hamar, Lillehammer og Tynset.

Sykehuspartner er miljøsertifisert.

 Sykehuspartner er opptatt av mangfold, vi oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke uavhengig av for eksempel alder, kjønn, funksjonshemming, «hull i CV», nasjonal eller etnisk bakgrunn.


Sykehuspartners virksomhetsområde HR, økonomi og regnskapstjenester forvalter lønn, økonomi- og innkjøpssystemer for alle ansatte i Helse Sør-Øst, samt drift av Forsyningssenteret. Vårt mål er å levere et helhetlig tilbud av rådgivning og løsninger som bidrar til å effektivisere sykehusene . Sykehuspartner behandler årlig 45 milliarder kroner i lønn gjennom 95 000 lønns- og trekkoppgaver.   

Til utfordrende og varierte arbeidsoppgaver innen lønnsområdet søker vi for snarlig tiltredelse tre saksbehandlere, en fast stilling og to vikariater på 1 års varighet med mulighet for forlengelse.

Vi tilbyr

  • Godt arbeidsmiljø som preges av godt samarbeid og høy grad av selvstendig ansvar
  • Faglig utfordrende oppgaver
  • Kontinuerlig forbedringsfokus (LEAN)
  • God opplæring
  • Gode forsikrings- og pensjonsvilkår
  • Fleksibel arbeidstidsordning

Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren ber om å ikke bli oppført på den offentlige søkerlista. Dersom anmodningen ikke tas til følge, vil søker bli informert, jf. offentlighetslovens §25.

Kvalifikasjoner

  • Erfaring med saksbehandling lønn er en fordel
  • God systemforståelse/dataferdighet
  • Erfaring med kundebehandling
  • God forretningsforståelse
  • Det er en fordel med 3 årig høyere utdanning, Bachelorgrad eller lignende
  • Erfaring kan veie opp for manglende utdanning 

Personlige egenskaper

  • Kunde- og serviceorientert
  • Nøyaktig, med fokus på kvalitet og effektivitet
  • Selvstendig
  • Gode samarbeidsevner
  • Gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsegenskaper
  • Fleksibel og løsningsorientert
  • Høy arbeidskapasitet
  • Endrings- og lærevillig
  • Systematisk og strukturert
  • Kunne håndtere mange parallelle oppgaver
  • Kunne takle en til tider krevende arbeidsdag hvor kunden er i fokus, og forholde seg til tidsfrister

Stillingsbrøk

100

Søknadsfrist: 31.01.2021

Arbeidssted: Oslo

Arbeidsgiver:
Lønn Skøyen, Sykehuspartner HF
Hoffsvein 1D
0275 Oslo

Kontaktperson:
Lene Bjørnsen
Tlf: 40072314

Søk på stillingen

Developed by Aplia - Powered by eZ PublishInformasjonskapsler