Rådgiver kontraktsoppfølging

Sykehuspartner HF er Nordens største leverandør av fellestjenester til sykehus. Vi leverer IKT-, prosjekt-, lønns- og personaltjenester til sykehusene i Helse Sør-Øst. Vi forvalter og drifter et av Nord-Europas største og mest avanserte IKT-miljøer med over 70.000 brukere og ulike sentrale og lokale IKT-løsninger som understøtter et mangfold av arbeidsprosesser i pasientbehandlingen. Helseteknologi er i rivende utvikling og er meget sentralt for en bærekraftig spesialisthelsetjeneste. Sykehuspartner har ca. 1400 ansatte og har hovedkontor i Drammen, samt avdelingskontorer i Oslo, Grimstad, Porsgrunn, Østfold og Innlandet.

 

Sykehuspartner – en partner for helsetjenester i utvikling.


Sykehuspartner har ansvar for Helse Sør-Øst sitt sentrale Forsyningssenter som leverer forbruksmateriell til alle helseforetak i regionen. Forsyningssenteret er lokalisert på Skedsmo og omsetter varer for ca 700 millioner kroner per år og har høye krav til kvalitet og leveransepresisjon. Selve driften av forsyningssenteret er outsourcet til en logistikkpartner, men ansvaret for kontraktsoppfølging (mot logistikkpartner), sortiment og løpende forbedring av forsyningsløsningen ligger til Sykehuspartner.

Vi søker nå etter en rådgiver med erfaring fra outsourcing av lignende virksomhet, god kompetanse på kontraktsstyring og med fokus på å bygge et langvarig partnerskap. Stillingen er plassert i seksjon Logistikk og er en del av den Regionale økonomi- og logistikktjenesten i Sykehuspartner.

Vi tilbyr

Interessante og krevende oppgaver i en virksomhet med et viktig samfunnsoppdrag
Mulighet for å påvirke og utvikle egen rolle
Godt arbeidsmiljø
Lønn etter avtale


Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren ber om å ikke bli oppført på den offentlige søkerlista. Dersom anmodningen ikke tas til følge, vil søker bli informert, jf. offentlighetslovens §25.

Kvalifikasjoner

Høyere utdanning innen økonomi-/logistikk og gjerne noe juridisk kompetanse
Erfaring med kontraksoppfølging og outsourcing
God økonomiforståelse og kjennskap til excel og rapporteringsverktøy
Kjennskap til offentlig anskaffelsesregelverk og alminnelig kontraktsrett
God forståelse for offentlig virksomhet, gjerne erfaring fra spesialisthelsetjenesten

Personlige egenskaper

Strukturert og systematisk
Jobber selvstendig og tar initiativ
Lærevillig og motiveres av utfordringer
Fleksibel og gode samarbeidsegenskaper
God skriftlig fremstillingsevne

Stillingsbrøk

100

Søknadsfrist: 01.08.2018

Arbeidssted: Drammen

Arbeidsgiver:
Regnskap og Økonomi-tjenester
Drammen
3045 Drammen

Kontaktperson:
Judith Ødegaard
Tlf: 90982254

Søk på stillingen

Developed by Aplia - Powered by eZ PublishInformasjonskapsler