Request Manager

Sykehuspartner HF er Nordens største leverandør av fellestjenester til sykehus. Vi leverer IKT-, prosjekt-, lønns- og personaltjenester til sykehusene i Helse Sør-Øst. Vi forvalter og drifter et av Nord-Europas største og mest avanserte IKT-miljøer med over 70.000 brukere og ulike sentrale og lokale IKT-løsninger som understøtter et mangfold av arbeidsprosesser i pasientbehandlingen. Helseteknologi er i rivende utvikling og er meget sentralt for en bærekraftig spesialisthelsetjeneste. Sykehuspartner har ca. 1400 ansatte og har hovedkontor i Drammen, samt avdelingskontorer i Oslo, Grimstad, Porsgrunn, Østfold og Innlandet.

 

Sykehuspartner – en partner for helsetjenester i utvikling.


Ønsker du en faglig utfordrende og meningsfylt arbeidshverdag i en virksomhet med et viktig samfunnsoppdrag? Ønsker du å gjøre en forskjell?

Vårt mål er å forbedre og automatisere bestillingsprosessene og Sykehuspartner HF ønsker å styrke oss i fagområdet. (Request Management) Vi utvider derfor Request Management-teamet vårt, og søker en strukturert, kompetent og motivert kollega som kan ta et operativt ansvar innenfor fagområdet. Den rette kandidaten har prosesserfaring fra ITIL, erfaringer med å utarbeide og vedlikeholde prosesser og rutiner, god grunnleggende teknisk kompetanse og gjerne erfaring fra innføring, drift og forvaltning av elektroniske bestillingsløsninger.

Request Management samarbeider tett med bl.a. prosessene Access Management, Incident Management, Knowledge Management, Change Management, Tjenestekatalog og SACM.

Vi tilbyr

En interessant og selvstendig stilling i en svært spennende og samfunnsnyttig bransje.
Gode forsikrings- og pensjonsvilkår
Stor grad av frihet og påvirkningsmulighet
Et godt og humørfylt arbeidsmiljø
Fleksible arbeidstidsordninger
Gode utviklingsmuligheter i en stor organisasjon


Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren ber om å ikke bli oppført på den offentlige søkerlista. Dersom anmodningen ikke tas til følge, vil søker bli informert, jf. offentlighetslovens §25.

Kvalifikasjoner

Universitet/høyskoleutdanning, men særlig relevant arbeidserfaring kan kompensere for manglende formell utdanning.
Erfaring med utvikling, innføring og forbedring av interne arbeidsprosesser.
Erfaring fra arbeid med elektroniske bestillingsløsninger er ønskelig.
Ha jobbet i større virksomheter med IKT, gjerne som prosjektleder, tekniker, produktansvarlig, teamleder eller lignende.
God skriftlig og muntlig fremstillingsevne.
God kjennskap til og erfaring med ITIL

Personlige egenskaper

Selvstendig, løsningsorientert og resultatorientert.
Strukturert og handlekraftig med stort engasjement.
Evne til å tenke nytt og iverksette nødvendige endringer.
Evne til å utvikle og bygge gode relasjoner.
Høy gjennomføringsevne.
Analytiske og strukturert.
Personlig egnethet for stillingen vil bli vektlagt

Stillingsbrøk

100

Søknadsfrist: 31.12.2018

Arbeidssted: Oslo

Arbeidsgiver:
Analyse og oppfølging
Hoffsveien 1D
0275 Oslo

Kontaktperson:
Vegard Sveen
Tlf: 97125388

Søk på stillingen

Developed by Aplia - Powered by eZ PublishInformasjonskapsler