Senior kunderådgiver

Er du glad i folk og byen?
Er du interessert i byutvikling, offentlig planlegging og byggkvalitet? Liker du høyt tempo og har gode kommunikasjonsevner?
Vil du jobbe med utfordrende oppgaver i et spennende og tverrfaglig miljø?

Kundesenteret består av 26 ansatte som er delt i 2 enheter. Vår oppgave er å gi byens borgere veiledning og råd innenfor alle plan- og bygningsetatens fagområder, og bidra til bruk og utvikling av digitale verktøy.

Ved eventuell intern ansettelse kan det blir ledig annen tilsvarende stilling. Stillingen vil ha tilnærmet likt innhold, men med noe variasjon i oppgavenes kompleksitet og i forventet grad av faglig selvstendighet. Kvalifikasjonskravene vil være de samme som til den utlyste stillingen. Avlønning kan være lavere enn den utlyste stillingen. Oppgi i søknaden om dette er av interesse. 

Vi tilbyr

  • En jobb i Norges største fagmiljø innenfor byutvikling
  • Trening i arbeidstiden
  • Gode ordninger for pensjon, lån og forsikring
  • Fleksitid og 7,5 timers arbeidsdag
  • Et godt og innholdsrikt nyansattprogram
  • En arbeidsplass i lyse lokaler sentralt i Oslo
  • Etaten har firmahytte til utleie
  • Lønn i lønnstrinn 38-44 som tilsvarer fra kr 532 100 til kr 591 300 pr. år

På grunn av koronasituasjonen har Plan- og bygningsetaten for tiden hjemmekontor. Intervju vil derfor foregå digitalt.

Kvalifikasjoner

  • Utdanning på masternivå innenfor ett eller flere av etatens kjerneprosessområder, for eksempel samfunnsvitenskapelige studieretninger, samfunnsgeografi, arealplanlegging, naturforvaltning eller liknende
  • Kunnskap om saksbehandlingsprosesser og innsikt i plan- og bygningsloven
  • God kompetanse på bruk av IKT-verktøy
  • Meget god norsk skriftlig og muntlig fremstillingsevne
  • Erfaring fra kunderelatert arbeid
  • Erfaring fra veiledning innenfor plan- og byggesaksprosess vil bli vektlagt
  • Søker med god og relevant realkompetanse og erfaring, som ikke fullt ut oppfyller de formelle kravene til utdanning, kan bli vurdert som kvalifisert søker

Personlige egenskaper

  • Interesse for etatens fagområder 
  • Serviceinnstilt, brukerorientert og gode kommunikasjonsevner
  • Effektiv, løsningsorientert, og god gjennomføringsevne
  • Strukturert, ryddig og analytisk
  • Mestre høyt tempo og komplekse arbeidsoppgaver
  • Samarbeidsinnstilt og fleksibel

Stillingsbrøk

100

Søknadsfrist: 07.03.2021

Arbeidssted: Oslo

Arbeidsgiver:
Oslo kommune, Plan- og bygningsetaten, kundesenteret
Vahls gate 1
0187 Oslo

Developed by Aplia - Powered by eZ PublishInformasjonskapsler