Spesialrådgiver

Sykehuspartner HF leverer tjenester innen IKT, prosjekt, logistikk og HR til alle sykehusene i Helse Sør-Øst. Sykehuspartner HF eies av det regionale helseforetaket Helse Sør-Øst.

Sykehuspartner forvalter og drifter et av Nord-Europas største og mest avanserte IKT-miljøer med over 80.000 brukere og ulike sentrale og lokale IKT-løsninger som understøtter et mangfold av arbeidsprosesser i pasientbehandlingen. Helseteknologier i rivende utvikling og er meget sentralt for en bærekraftig spesialisthelsetjeneste.  Sykehuspartner hadde en omsetning i 2018 på 3,6 milliarder kroner. Sykehuspartner har ca 1500 medarbeidere og har ansatte på følgende lokasjoner: Oslo/Skøyen, Drammen, Grimstad, Porsgrunn, Fredrikstad, Gjøvik, Hamar, Lillehammer og Tynset.

Sykehuspartner – en partner for helsetjenester i utvikling.

Sykehuspartner skal styrke leverandørstyring innen IKT-området og gjennomføre et omfattende infrastrukturmoderniseringsprogram (STIM). Sykehuspartner søker derfor en ny medarbeider for strategisk leverandørstyring/sourcing. En effektiv leverandørstyring er vesentlig for Sykehuspartner og rett kandidat vil ha store muligheter til å bidra i videreutvikling av dette. Stillingen er organisert i Sykehuspartners virksomhetsområde Portefølje- og leverandørstyring.
 
Sykehuspartner er en av Nordens største IKT-bedrifter, og du vil bidra til forvaltning av svært store verdier. Du vil arbeide på tvers av hele organisasjonen, det er derfor viktig at du både evner å manøvrere i en kompleks organisasjon og at du har svært gode relasjons- og samhandlingsegenskaper. Videre vil Sykehuspartner gjennom STIM programmet ha et stort behov for å bruke markedet gjennom forskjellige kontrakts- og samarbeidsmodeller slik at bred erfaring fra liknede arbeid er en forutsetning.

Vi tilbyr

 
  • Muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker
  • Utfordrende arbeidsoppgaver i et spennende fagmiljø med høy kompetanse
  • Interessante, utviklende og varierte arbeidsoppgaver
  • Å kunne bidra i spennende endrings- og utviklingsprosesser
  • Fleksible arbeidstidsordninger
  • Gode forsikrings- og pensjonsvilkår
  • Lokaler i nær tilknytning til offentlig kommunikasjon
  • Lønn etter avtale
  • Gode utviklingsmuligheter

Kvalifikasjoner

 
  • Høyere utdanning på bachelor eller masternivå
  • Erfaring med håndtering av komplekse IKT- kontrakter/avtaler
  • Erfaring med ledelse av anskaffelser og oppfølging av store IKT-kontrakter
  • Erfaring fra kontraktsarbeid med store internasjonale leverandører
  • Bred erfaring med gjennomføring av forhandlinger
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk og engelsk
  • Personlig egnethet for stillingen vil bli vektlagt

Personlige egenskaper

 
  • Du er nytenkende, løsningsorientert og har stor gjennomføringsevne
  • Du er proaktiv, endringsvillig og ønsker å utvikle egen kompetanse
  • Du er teamorientert med gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
  • Du er nøyaktig og ansvarsbevisst
  • Du er initiativrik og har evne til å jobbe strukturert og selvstendig
  • Du har gode evner til å se helhet og skape gode relasjoner         

Søknadsfrist: 22.04.2019

Arbeidssted: Oslo

Arbeidsgiver:

Hoffsveien 1D
0275 Oslo

Kontaktperson:
Terje Takle Johnsen
Tlf: 91126532

Søk på stillingen

Developed by Aplia - Powered by eZ PublishInformasjonskapsler