Ønsker du å koordinere et offentlig mobilitetssamarbeid for å levere bedre kundeopplevelser for kollektivreisende i Norge?
Har du reist kollektivt i Norge? Eller sjekket reiseruta fra St. Hanshaugen til Oslo S? Da er du én av hundretusener som bruker våre tjenester, enten du er klar over det eller ei!
I Entur Digital er vi en stor gjeng, nærmere bestemt rundt 150 personer, som sammen jobber for å utvikle løsninger for de kollektivreisende i Norge. Vi er også en del at et større kollektivpartnerskap i Norge, også kjent som Offentlig Mobilitetssamarbeid (OMS). Hver dag utvikler vi (fylkeskommuner, mobilitetsselskaper og Entur) løsninger sammen som forbedrer kundeopplevelsen for de reisende.
Nå er det et behov for å få inn en Teknisk leveransekoordinator til å koordinere leveransene i partnerskapet. OMS produktporteføljen består i dag av nye salg- og billetteringsløsninger, blant annet av app, nettbutikk, ombordsalgsløsning på buss og båt, validering, konsumering og inspeksjon av billetter, og kundesenterløsning. Selv om du som blir ansatt i Entur er du i praksis en sentral ressurs for alle samarbeidspartnerne i OMS`et.
Du har god teknologisk innsikt med erfaring fra både utvikling og ledelse. Det er viktig at du kan sette seg inn i kompliserte problemstillinger. Du har erfaring med teknisk prosjektledelse og koordinering som sikrer gode leveranser i samarbeidet, og bidrar til en trygg og åpen kultur som fremmer godt samarbeid og sikrer at de beste løsningene i partnerskapet vinner frem.
Vi mener at inkludering og mangfold er en styrke. Vi ønsker medarbeidere med ulike kompetanser, fagkombinasjoner, livserfaring og perspektiver for å bidra til enda bedre oppgaveløsning.
Søk her .
Dersom du ønsker å reservere deg fra oppføring på offentlig søkerliste må dette begrunnes. Du vil bli varslet om reservasjon ikke tas til følge.