Teknisk leveransekoordinator

Ønsker du å koordinere et offentlig mobilitetssamarbeid for å levere bedre kundeopplevelser for kollektivreisende i Norge?

Har du reist kollektivt i Norge? Eller sjekket reiseruta fra St. Hanshaugen til Oslo S? Da er du én av hundretusener som bruker våre tjenester, enten du er klar over det eller ei!

I Entur Digital er vi en stor gjeng, nærmere bestemt rundt 150 personer, som sammen jobber for å utvikle løsninger for de kollektivreisende i Norge. Vi er også en del at et større kollektivpartnerskap i Norge, også kjent som Offentlig Mobilitetssamarbeid (OMS). Hver dag utvikler vi (fylkeskommuner, mobilitetsselskaper og Entur) løsninger sammen som forbedrer kundeopplevelsen for de reisende.

Nå er det et behov for å få inn en Teknisk leveransekoordinator til å koordinere leveransene i partnerskapet. OMS produktporteføljen består i dag av nye salg- og billetteringsløsninger, blant annet av app, nettbutikk, ombordsalgsløsning på buss og båt, validering, konsumering og inspeksjon av billetter, og kundesenterløsning. Selv om du som blir ansatt i Entur er du i praksis en sentral ressurs for alle samarbeidspartnerne i OMS`et.

Om deg

Du har god teknologisk innsikt med erfaring fra både utvikling og ledelse. Det er viktig at du kan sette seg inn i kompliserte problemstillinger. Du har erfaring med teknisk prosjektledelse og koordinering som sikrer gode leveranser i samarbeidet, og bidrar til en trygg og åpen kultur som fremmer godt samarbeid og sikrer at de beste løsningene i partnerskapet vinner frem.

Vi mener at inkludering og mangfold er en styrke. Vi ønsker medarbeidere med ulike kompetanser, fagkombinasjoner, livserfaring og perspektiver for å bidra til enda bedre oppgaveløsning.

Rollebeskrivelse​

  • Operativ kunderettet rolle mot partnere i OMS
  • Sørger for god fremdrift i leveranser og koordinering i partnerskapets leveranser
  • Utarbeide felles roadmap og etablere gode prioriteringsmekanismer i samarbeidet
  • Rollen rapporterer til partneransvarlig for OMS og personalmessig underlagt leder produkt og forretning i digitale tjenester i Entur

Ansvar​

  • Overordnede ansvaret for at partnere i OMS tenker og handler helhetlig
  • Rapportere status og risiko, fremdrift og veikart til strategisk- og lederforum
  • Delta i operative forum som overordnet leveransekoordinator for OMS porteføljen​
  • Ansvarlig for oversikt over utviklingsbehov fra partnere og sørge for prioritering av disse
  • Identifisere nye behov, gode løsninger og se synergier på tvers i partnerskapet
  • Delta i forretningsutviklingsprosjekter i partnerskapet

​​Vi tilbyr

  • Utfordrende, varierte og spennende arbeidsoppgaver i en kunnskapsrik og solid organisasjon i utvikling
  • Stor grad av selvstendighet, fleksibilitet og god takhøyde
  • Sentrale og fine lokaler i Oslo sentrum som kan kombineres med hjemmekontor
  • Konkurransedyktig lønn og betingelser, samt gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Den gode følelsen av å løse et viktig samfunnsoppdrag og gjøre en forskjell i det grønne skiftet
  • Fleksitidsordning for god balanse mellom jobb og fritid

Søk her .

Dersom du ønsker å reservere deg fra oppføring på offentlig søkerliste må dette begrunnes. Du vil bli varslet om reservasjon ikke tas til følge.

Søknadsfrist: 01.02.2023

Arbeidssted: Oslo

Arbeidsgiver:
Entur

Søk på stillingen

Developed by Aplia - Powered by eZ PublishInformasjonskapsler