Tre kundekonsulenter

Er du glad i folk og byen?

Er du interessert i byutvikling, offentlig planlegging og byggkvalitet?
Liker du høyt tempo og har gode kommunikasjonsevner?
Vil du jobbe med utfordrende oppgaver i et spennende og tverrfaglig miljø?
Vil du skaffe deg viktig erfaring og kompetanse innen kart-, plan- og byggesaksprosessene?

Kundesenterets oppgave er å gi byens borgere veiledning innenfor alle plan- og bygningsetatens fagområder.

Vi har ledig en fast stilling, og to vikariater med mulighet for forlengelse.

Oppgi i søknaden om du er interessert i annen tilsvarende stilling i avdelingen, i tilfelle internt opprykk.

Nøkkelinformasjon for de tre stillingene:
Vikariat med startdato snarest og frem til 31.12.2018
Lønnstrinn 21–30 (kr 393 950–kr 442 900 pr. år)

Vikariat med startdato snarest og frem til 30.06.2018
Lønnstrinn 19-28 (kr 384 850-430 700 pr. år)

Fast stilling med startdato 01.01.2018
Lønnstrinn 18-27 (kr 380 650-425 100 pr. år)

Vi tilbyr

en jobb i Norges største fagmiljø innenfor byutvikling
godt arbeidsmiljø med trivelige og engasjerte kollegaer
faglig utvikling
trening i arbeidstiden, blant annet yoga, boksing og fotball
gode ordninger for pensjon, lån og forsikring
fleksitid og 7,5 timers arbeidsdag
et godt og innholdsrikt nyansattprogram
lønn etter ansiennitet (godkjent arbeidserfaring)

Kvalifikasjoner

utdanning på bachelornivå eller høyere, innenfor ett eller flere av etatens fagområder. Eksempler på utdanning som kan være relevant er; samfunnsvitenskapelige studieretninger, arealplanlegging, arkitektur, jus, ingeniørfag, naturforvaltning
kunnskap om plan- og byggesaksprosesser
god oversikt over plan- og bygningsloven, teknisk forskrift (TEK10) og forskrift om byggesak (SAK10)
høy kompetanse på bruk av IKT-verktøy
god norsk skriftlig og muntlig fremstillingsevne
erfaring fra kunderelatert arbeid
erfaring fra veiledning innenfor plan- og byggesaksprosess vil bli vektlagt

Personlige egenskaper

effektiv, løsningsorientert og god gjennomføringsevne
strukturert, ryddig og analytisk
mestrer høyt tempo og komplekse arbeidsoppgaver
samarbeidsinnstilt og fleksibel
brukerorientert
gode kommunikasjonsevner

Stillingsbrøk

100

Søknadsfrist: 29.10.2017

Arbeidssted: Oslo

Arbeidsgiver:
Kundesenteret
Vahls gate 1
0102 Oslo

Kontaktperson:
Odd Iver Rånes
Tlf: 408 75 530

Søk på stillingen

Developed by Aplia - Powered by eZ PublishInformasjonskapsler