Vi søker en serviceinnstilt konsulent til vårt interne brukerstøtte-team

Norsk Helsenett SF er nasjonal tjenesteleverandør med en sentral rolle i digitaliseringen av den norske helse- og omsorgssektoren. Vi er i stadig vekst og har i dag rundt 400 ansatte på Oslo-kontoret og vi ønsker nå å styrke kapasiteten på onsite-support her.

Er du sosial, utadvendt og serviceinnstilt og glad i teknologi? Liker du å hjelpe andre med små og store utfordringer knyttet til bruk av IKT-utstyr og løsninger? Har du interesse for å jobbe med brukerstøtte både på telefon og hjelpe folk på kontorlokasjonen? Liker du å jobbe i team med likesinnede for å oppnå felles mål? Da er du kanskje den vi ser etter.

Vi ønsker oss mangfold og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater med ulik utdanning, arbeids- og livserfaring til å søke jobb hos oss.

Arbeidsoppgaver

Til vårt kontor i Oslo søker vi etter en ressurs som skal jobbe med intern support for våre ansatte. Intern brukerstøtte har sin base i Trondheim, men vi samarbeider tett med ressurser i Oslo hver dag. Arbeidshverdagen vil bestå i å løse saker som gjelder alle typer henvendelser på 1. linje. Det vil innebære veiledning, oppsett av utstyr, tanking av PCer, tilgangsstyring, feilsøking på HW og SW, utstyrsbestilling, telefonsupport og saksbehandling i vår saksbehandlingssystem - for å nevne noe.

Kvalifikasjoner

Du må inneha grunnleggende kompetanse på fagområder knyttet til IKT som klient-HW/SW, print, møteroms-utstyr, Microsoft-produkter som Windows Server/ Windows 10, Office etc. Noen års erfaring fra tilsvarende rolle eller oppgaver anses som en fordel. Erfaring med bruk av saksbehandlingssystem og god saksbehandling og kjennskap til ITIL-prosesser anses også som en fordel. Har du jobbet med dokumentasjon og er dyktig til å dokumentere er det noe vi ser på som en viktig egenskap. 

Personlige egenskaper

Vi søker en person som liker å være i kontakt med mennesker og som synes det er lett og givende å dra ut og snakke med brukere der de sitter. Du må trives med en hektisk og travel hverdag. Du må kunne yte god service til brukere med stor variasjon i teknisk kompetanse, og også kunne bistå med opplæring og veiledning.

Du må være selvgående, utadvendt, uredd, løsningsorientert og kunne ta ansvar for oppgaver som blir tildelt deg, og også selv se oppgaver som bør løses og ta tak i disse på eget initiativ. Du må være trygg på deg selv og være ærlig på hva du kan og ikke kan. Det er viktig at du tør å spørre hvis du er usikker, og at du er flink til å skaffe deg kunnskap og informasjon på egen hånd både eksternt og i interne dokumentasjons-systemer. Du må være strukturert og ryddig og evne å planlegge arbeidsdagen godt.

Du må kunne norsk, både skriftlig og muntlig, på C1 nivå eller høyere, så vi oppfordrer at søknadstekst skrives på norsk.

Gode samarbeidsevner med kolleger er en viktig egenskap for oss i NHN.

Vi tilbyr

  • Variert arbeidsdag
  • Mange spennende oppgaver
  • Godt arbeidsmiljø med trivelige kollegaer
  • Godt fagmiljø med en god delingskultur
  • Mulighet for faglig utvikling innenfor mange ulike fagområder
  • Mulighet til å være med å forbedre tjenesten for Oslo-kontoret

Vi gjør oppmerksom på at i henhold til offentleglova, kan opplysninger om søkeren bli offentliggjort selv om søkeren har anmodet om ikke å bli oppført på søkerlisten.

Norsk Helsenett er et statsforetak etablert og eid av Helse- og omsorgsdepartementet. Vår oppgave er å utvikle, forvalte og drifte nasjonale e-helseløsninger og infrastruktur. Vi sørger for sikker samhandling i helsesektoren. Kort sagt– vi knytter Helse-Norge sammen. Norsk Helsenett leverer også administrative tjenester innen anskaffelser, arkiv og IKT for etatene i helseforvaltningen.

Blant våre kunder er alle helseforetakene og de private sykehusene, alle landets kommuner, alle fastleger og en rekke andre helseaktører og ulike tredjepartsleverandører. Vi er i dag om lag 650 ansatte, og har hovedkontor i Trondheim og avdelingskontor i Tromsø og Oslo. Les mer om oss på vår hjemmeside.

Søknadsfrist: 16.08.2020

Arbeidssted: Oslo

Arbeidsgiver:
Norsk Helsenett SF

Kontaktperson:
Vidar Hansen, seksjonsleder Intern IKT
Tlf: 934 63 467

Søk på stillingen

Developed by Aplia - Powered by eZ PublishInformasjonskapsler