Vikariat som senior kunderådgiver

Er du glad i folk og byen?

Er du interessert i byutvikling, offentlig planlegging og byggkvalitet? Liker du høyt tempo og har gode kommunikasjonsevner?
Vil du jobbe med utfordrende oppgaver i et spennende og tverrfaglig miljø?

Kundesenterets oppgave er å gi byens borgere veiledning og råd innenfor alle plan- og bygningsetatens fagområder.

Ved eventuell intern ansettelse kan det bli ledig annen stilling som kunderådgiver. Stillingen vil ha tilnærmet likt innhold, men med noe variasjon i oppgavenes kompleksitet og i forventet grad av faglig selvstendighet. Kvalifikasjonskravene vil være de samme som til den utlyste stillingen. Oppgi i søknaden om dette er av interesse.

Vi tilbyr

en jobb i Norges største fagmiljø innenfor byutvikling
trening i arbeidstiden, for eksempel yoga, boksing og fotball
gode ordninger for pensjon, lån og forsikring
fleksitid og 7,5 timers arbeidsdag
et godt og innholdsrikt nyansattprogram
lønnstrinn 38 som tilsvarer kr 513 800 per år
en arbeidsplass i lyse lokaler sentralt i Oslo

Kvalifikasjoner

utdanning på masternivå innenfor ett eller flere av etatens kjerneprosessområder
eksempler på utdanning som kan være relevant er; samfunnsvitenskapelige studieretninger, arealplanlegging, arkitektur, jus, ingeniørfag, naturforvaltning
kunnskap om etatens saksbehandlingsprosesser
innsikt i plan- og bygningslovgivningen
høy kompetanse på bruk av IKT-verktøy og erfaring fra tjenesteutvikling
meget god norsk skriftlig og muntlig fremstillingsevne
erfaring fra kunderelatert arbeid
erfaring fra veiledning innenfor plan- og byggesaksprosess vil bli vektlagt
søker med god og relevant realkompetanse og erfaring, som ikke fullt ut oppfyller de formelle kravene til utdanning, kan bli vurdert som kvalifisert søker

Personlige egenskaper

stor interesse for etatens fagområder
effektiv, løsningsorientert, og god gjennomføringsevne
strukturert, ryddig, analytisk
glad i høyt tempo og komplekse arbeidsoppgaver
samarbeidsinnstilt og fleksibel
serviceinnstilt og brukerorientert
gode kommunikasjonsevner

Stillingsbrøk

100

Søknadsfrist: 20.01.2019

Arbeidssted: Oslo

Arbeidsgiver:
Kundesenteret
Vahls gate 1
0187 Oslo

Developed by Aplia - Powered by eZ PublishInformasjonskapsler